Saturday, July 28, 2007

FS now stands for FSA

FSA stands for Fucking Stupid Asshole. I've let him post here in whatever section he wanted yet if I post anything on his blog,even if it pertains to the topic and he will censor me. FS claims to be anti-censorship but this too is a lie.

This is what I mean:

This lone psychopath has accused me of censorship because I am refusing to let him post the same endless muck over and over again. Any one who reads this blog knows how much I hate censoring, so to prove that this dipshit can have his say, he can use this post to spout his hatred against me on it. I am adding it to my archive, so it is easily accessable as well.

Any posts about Masc Man can go in here. If they spill out in to other threads, they will be deleted on sight.


FS's hypocrisy shines on again.

14 comments:

Anonymous said...

Masculist Man, do you think FS tries to imitate the veteran blogger Fred X?

I ask this because he uses the word femcunt alot (something Fred started) and claims to be anti-censorship. I have noticed he is very selective in this, yet I remember Fred allowed any comment through, regardless if he agreed with it or not.

Masculist Man said...

FS is full of shit and he may try to imitate Fred. I've used the term "femicunt" which was based on Fred's "femcunt".

Yes,FS is determined to censor me on his blog. It seems now that Fred is gone FS changes his tune. Or,perhaps now he is showing his true colors.

Anonymous said...

I think you may be right about FS maybe he is pro cenorship after all. Also, what is a pit yorkie?

Feminist Scum said...

Idiot, I don't censor. You can have your say on my blog, just keep your bullshit crying about me to one fucking thread. IS_THAT_SO_HARD_TO_UNDERSTAND?

I won't let my entire blog be taken over by one god damn argument which has been going on for months, because some shit head like you won't let it go.

Anon, here's a hint, I imitate no one. I'm not the only person other than Fred to use the word femcunt either.

Masculist Man said...

FS,

Did you or did you not delete one of my posts to ACLAF that was merely a question posed in a civilized manner?

Masculist Man said...

I won't let my entire blog be taken over by one god damn argument which has been going on for months, because some shit head like you won't let it go.

Apologize to the militancy and that anonymous poster you made an example of and I'll let it go.

Deal?

Feminist Scum said...

No, it's not happening. Btw, Aclaf didn't apologize for that either, he apologized for giving you an untimatum.

I will however apologize for calling you a liar IF you can prove I did. But I noticed after challenging you to prove I called you a liar, you're not demanding an apology for that any more. You're just scraping the barrell, but there's nothing at the bottom.

In regards to the deleted post, it was a continuation of the whole argument which I said I wanted kept to one thread. I don't censor, ever. Moderation is not the same as censoring. Things need to be moderated so an entire place isn't taken over by an argument.

Give it a rest, Masc Man.

Masculist Man said...

No, it's not happening.

You're the one who wants to be a hardass and have this pro-woman attitude and I'm calling you on it. This is how it works: you apologize to the militancy and be more inclusive to us and this goes away and the way you start is with an apology so let's have it.

But I noticed after challenging you to prove I called you a liar, you're not demanding an apology for that any more.

You've said how I've misrepresented what you've said. Where do I do this? Don't I post your comments in their entirety or provide a link so the reader can go there to read them?

Give it a rest, Masc Man.

After the apology I will.

Masculist Man said...

Well then FS it looks like two people owe me that apology since you put it that way but I do have to say that ACLAF is at least the more reasonable one of the two.

ACLAF made a good start now it's your turn.

FS said...

I insult people I don't like because they deserve it. Internet tough guys are a bit sad in my book.

BTW, like I've said before. When I've said pro woman, I'm pro good women. I will not support a woman just because she has a cunt. Skanks and femskanks can all go fuck theirselves.

You said I called you a liar on my blog, I've challenged you to prove it. I've said you've twisted things I've said to suit your own agenda, but I've never said you've lied about me.

Masculist Man said...

I insult people I don't like because they deserve it.

So some guy who comes to an MRA site to rant against the evils of what women have put him through gets abuse from someone who should have been allied with him since you make this claim of being an "anti-feminist" but when this guy rants you jump his shit thus trying to make an example of him yet he is ranting just as we all have,INCLUDING YOU so don't act like a pompous ass over it.

You said I called you a liar on my blog, I've challenged you to prove it. I've said you've twisted things I've said to suit your own agenda, but I've never said you've lied about me.

If I was going to twist things I would not post a link to your blog if it would compromise my bias against you or if it caused the reader to see you in a favorable light. What I post is the truth as I leave the lies to the feminazis.

Masculist Man said...

BTW, like I've said before. When I've said pro woman, I'm pro good women. I will not support a woman just because she has a cunt. Skanks and femskanks can all go fuck theirselves.

Very few good women left. Don't be fooled by the "Emma's" of the world.

FS said...

The guy was bashing women who are trying to help men. I didn't think that was right at all. When people make attacks against other male MRA/anti fems, I'd do the same. (my whole blog is proof of that)

I probably shouldn't have made a big a deal out of it as I did, but I don't think it was right to say what he did. Next time a guy does it, I'll just give my opinion and that's it.

I've taken my fair share of horse shit from women. My skank sister once called the police on me claiming I attacked her with a knife because I grabbed and shouted at her after she spat at me, I've had tins of food thrown at me, and had loads of other bad shit happen to me from women. So I know full well how shitty women can be.

The UK is full of crap women whoring theirselves around, violently assaulting men, making false claims of rape, but the few who are trying to help men do deserve our support.

I made my mistake with Emma, and I learned from it. I'll always be a bit more suspicious about new women in the future.

Masculist Man said...

I probably shouldn't have made a big a deal out of it as I did, but I don't think it was right to say what he did. Next time a guy does it, I'll just give my opinion and that's it.

You see,FS,that is all we ask for is recognition for the work we've put in for the cause.

A lot of people say "he's a misogynist" but they don't say why (even if they know why or at least suspect it).

BUT WHY? Why,indeed. There has to be a reason for this "misogyny". Nobody actually wakes up one day and casually says,"I'm going to become a misogynist". It doesn't work that way. Just because some of us can be this way doesn't mean it is illegitimate.

I've taken my fair share of horse shit from women. My skank sister once called the police on me claiming I attacked her with a knife because I grabbed and shouted at her after she spat at me, I've had tins of food thrown at me, and had loads of other bad shit happen to me from women. So I know full well how shitty women can be.

So have I. That is what makes me wary of them.

The UK is full of crap women whoring theirselves around, violently assaulting men, making false claims of rape

Ain't much better in the U.S. either.